SMIL Jurken online shop

https://www.smiljurken.nl

smilweddingnl@gmail.com

Avondjurken korte mouw zeemeermin vloer-length

08-10-2015 10:46
Avondjurken korte mouw zeemeermin vloer-length notities: kant kleur zal zijn zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u bestelt
getoond kleur: roze parel
mouw type: cap
speciale productcategorie: petite, plus maten
trend: elegante
stof: chiffon
uitbenen: ja 
terug details: rits
netto gewicht: 1,5 kg
mouw lengte: korte mouw
hals: bateau
model: ingrid
ingebouwde beha: ja
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
versieringen: side draperen, kant
gewicht: 1.98kg
volledig gevoerd: ja
zoom / trein: vloer-length
silhouet: trompet / zeemeermin
taille: natuurlijke
zeer mooie en elegante kaart. sterk aanbevolen. krijgen veel complimenten; echter gedrukt zegel van de fabrikant op de rug is om grote concurrentie met de bruiloft bericht. op de bruiloft kaarten stempel fabrikant zeer klein of niet op all.love deze jurk moet zijn. zeer elegant.received mijn bestelling vandaag was ik zo opgewonden. items waren precies zoals afgebeeld. jurk. verschepen was relatief snel. ik denk dat de scheepvaart was veel te duur. als ik de uitgaven ten minste $ 100 of meer. jullie kunnen gooien in gratis verzending op bruiloft items.bought deze sluier voor mijn beste friend.it ging perfect met haar trouwjurk. verschepen was relatief fast.i zal zeker weer kopen van deze mensen. we kregen ons geld waard! ik was erg blij met het bedrijf. ik kreeg mijn bestelling snel dan ik had verwacht it.â beetje krap - maar waarschijnlijk mijn schuld. ik veronderstelde ik was kleiner dan ik ben (lol), maar je genoeg extra dat we in staat waren om het te laten uit verstrekt. dank u voor een mooie jurk voor mij om te dragen aan mijn zoon's bruiloft! dank u mijn kleine man ziet er geweldig ... past als het is gemaakt voor hem ... dank jullie wel voor deze geweldige aanbiedingen !!! 5 sterren zonder een twijfel! het pakket kwam op tijd en in uitstekende staat. https://www.smiljurken.nl/avondjurken.html