SMIL Jurken online shop

https://www.smiljurken.nl

smilweddingnl@gmail.com

chiffon schede scoop knielange cocktailjurk met kralen hals

21-06-2013 22:36

 

chiffon schede scoop knielange cocktailjurk met kralen hals
Ik hou van deze jurk, het was precies zoals getoond in de afbeelding. Mijn enige probleem met de jurk is de cups zijn te hoog en moeten worden verwijderd en het gewicht van de jurk. de jurk is eigenlijk 4 lagen. de onder jurk is volledig gevoerd en dan zijn er twee lagen van chiffon. ik meestal afgesneden van de binnenkant opknoping bandjes, maar met deze jurk ze zijn verplicht om het gewicht te nemen van de bovenkant van de jurk toen opknoping want de top is een netto-materiaal en ik denk niet dat het zal het gewicht te houden. het kwam verpakt in bleek met een tissue papier naast de kralen en vervolgens gevouwen in een klein plastic zakje. ik zal het dragen van deze jurk naar een bestemming bruiloft in Mexico en zullen de jurk te pakken op dezelfde manier ontving ik het zo dat geen probleem zal zijn. Mijn enige klacht was het feit dat ik werd gebracht een extra $ 62,00 door de bezorger omdat de jurk kwam uit China en had meer importheffingen. dat deze verkoop jurk van $ 129,00 maakte dan 200,00 dollar tegen de tijd dat het werd afgeleverd. Ik denk dat de jurk is de prijs waard, maar het is iets wat iedereen moet weten bij het kopen van dit bedrijf. mijn nichtje kocht ook een jurk van dit bedrijf en was ze rekenen een extra $ 40,00 door de bezorger omdat haar jurk kwam ook uit China. omdat dit bedrijf is in de USA Ik wist niet dat het product is afkomstig uit China rechtstreeks aan de klant. ongeacht deze problemen ben ik zo blij met deze jurk het verbergt alles wat ik niet wil zien en is zeer vleiend op en ziet er duur. VAN: goedkope cocktailjurken online