SMIL Jurken online shop

https://www.smiljurken.nl

smilweddingnl@gmail.com

feestjurken organza a-lijn scoop knielange

08-10-2015 10:54
feestjurken organza a-lijn scoop knielange  getoond kleur: multi-color
uitbenen: ja
gewicht: 1.48kg
hals: scoop
versieringen: appliques
nettogewicht: 1kg
zoom / trein: knielange
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
terug details: rits
silhouet: a-lijn
gelegenheid: cocktail party
mouwlengte: mouwen
speciale productcategorie: petite, plus maten
stof: organza
alles over de jurk was waar de foto en het past erg goed. ik zal zeker winkelen met lightinthebox weer! bonita tela, bonita hechura. 100% recomendable.i wilde een eenvoudige vorm. al mijn vrienden vroegen me om een ​​kanten jurk te krijgen, maar ik wil niet hetzelfde uitzien als alle bruiden. een goede vriend aanbevolen deze website en ik was sceptisch over. toen ik zag deze jurk, ik zei dat dit iets anders. lijken kant, maar de kleur is blush. ik heb de jurk en was zo blij dat de kant werd gefuseerd op chiffon en het is dus niet de normale kant. ik zag er zo mooi en de toga en mijn moeder was zo blij. kan niet gelukkiger zijn! ik denk nooit dat je een prachtige trouwjurk onder de $ 500 kunt vinden. toen ik zag deze jurk, ik was helemaal verliefd. toen de jurk aangekomen, kon ik mijn ogen niet geloven dat het kantwerk op deze jurk was spectaculair. ik moet enkele wijzigingen, maar geen grote. mijn maat kon niet eens geloofde me dat ik kocht deze jurk online. ik ben zo blij met mijn vondst en nogmaals bedankt voor zo'n grote service.ik had niet gedacht dat ik kon iets eenvoudig en sexy, maar toch uit de lucht vond ik deze prachtige jurk te vinden! ik houd van de details op de rug en de kant op de rok is gewoon spectaculair. https://www.smiljurken.nl/feestjurken.html