SMIL Jurken online shop

https://www.smiljurken.nl

smilweddingnl@gmail.com

Galajurken korte mouw zwart pailletten lovertjes

08-10-2015 11:08
Galajurken korte mouw zwart pailletten lovertjes stof: lovertjes
taille: natuurlijke
silhouet: schede / kolom
zoom / trein: korte / mini
terug details: rits
nettogewicht: 1kg
gelegenheid: vakantie, huwelijk partij, het homecoming, cocktail party
gewicht: 1.48kg
nota: gelieve te behandelen jurk met zorg om delicate pailletten detaillering beschermen, pailletten op het lijfje rand bijgesneden om te voorkomen krassen op je huid
seizoen: zomer, herfst, lente
uitbenen: ja
speciale productcategorie: petite, plus maten
versieringen: pailletten, veren / vacht
ingebouwde beha: ja
trend: little black dress
model: valusha
mouw lengte: korte mouw
mouw type: cap
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: zwart
hals: v-hals
liefde <3 mijn jurk heb hier vandaag april 3 -15, het was mooi jurkje goed gemaakt ik was bezorgd omdat ik lees zoveel verschillende meningen, maar geweldige plek om een ​​mooie jurk te kopen, voor een geweldige prijs van 100% betrouwbare site, i ' ll houden bestellen van them.looks goede en grote kwaliteit overtrof mijn expectations.bought deze jurk voor mijn moeder voor mijn bruiloft en ze houdt it.this jurk is zo mooi. ze deed alles goed ... ik gewoon niet om de juiste maat! im meer hippie dan ik thought.veil was net zoals de foto toont het. mooi ... er zijn een aantal plekken die wat aandacht waar een deel van de applicatie werd toegepast, maar anders dan dat het was het geld en het wachten waard zal vergen. dank you..i ben blij met de kwaliteit van mijn jurk. ik zou graag weten wanneer ik op maat besteld dit item een ​​geschatte tijd voor de voltooiing. ik was bezorgd over het krijgen van het in de tijd voor de bruiloft van mijn dochter. ik was blij toen ik mailde de klantenservice om een ​​dergelijke snelle reactie op de datum van verzending zorg ontvangen. ik zal het proberen vanavond maar het lijkt mijn aangepaste formaat verzoek te hebben. bedankt voor de goede kwaliteit en service. https://www.smiljurken.nl/jurken-met-mouwen.html