SMIL Jurken online shop

https://www.smiljurken.nl

smilweddingnl@gmail.com

galajurken online strapless satijn ivoor knielange

08-10-2015 10:22
riem kleur: zwart
terug details: rits
nettogewicht: 1kg
zoom / trein: knielange
gelegenheid: bruiloft, afstuderen, het homecoming, cocktail party
ingebouwde beha: ja
speciale productcategorie: petite, plus maten
versieringen: draperen, sjerp / lint
stof: satijn
hals: strapless
taille: natuurlijke
volledig gevoerd: ja
gewicht: 1.48kg
uitbenen: ja
silhouet: schede / kolom
model: vika
mouwlengte: mouwen
getoond kleur: ivoor
de steentjes in de voorzijde zijn een beetje veel - maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. ik ben ook meer comfortabel in een vierkante strapless hals en zal waarschijnlijk niet een ander "sweetheart" opnieuw snijden bestellen. de mouwen van de jas waren te strak en lijfje was een beetje groot hoewel ik heb mijn metingen worden gebruikt bij het maken van de uitrusting. ik hou van de vorm van de rok, echter, en vinden het zeer comfortabel om te dansen. ook, wees voorzichtig bij het stomen van deze stof (satijn) - de textuur verandert een beetje toen vochtig gemaakt en ziet er anders uit de onderdelen die u niet stoom in een aantal (verschillende) verlichting als je goed kijkt. d. grimm.i houden de mand. ik wilde alleen de verzendkosten / communicatie / het volgen was beter. kortom, ik ben nog steeds een tevreden klant! bruid te zijn! hou van ze! iemand zet dat het schrijven was klein, maar ik denk dat voor de grootte van de sleutelhanger zijn perfect.good kwaliteit, ziet er echt. zeer fotogeniek, blij dat ik deze keuze gemaakt dank u ltb.highly aanbevelen. goede kwaliteit, mijn verloofde vond het item, dank u mooi en goed gesneden ltb.very. sterk aanbevolen. het vouwen kan sterker zijn, zodat het blijft op tafel zonder instorten. https://www.smiljurken.nl/gala-jurken.html