SMIL Jurken online shop

https://www.smiljurken.nl

smilweddingnl@gmail.com

Trouwjurken zeemeermin pailletten v-hals vloer-length

08-10-2015 11:03
Trouwjurken zeemeermin pailletten v-hals vloer-length gewicht: 1.98kg
terug details: rits
hals: v-hals
stof: lovertjes
zoom / trein: vloer-length
getoond kleur: zwart
volledig gevoerd: ja
silhouet: trompet / zeemeermin
speciale productcategorie: petite, plus maten
seizoen: zomer, herfst, lente
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
netto gewicht: 1,5 kg
versieringen: pailletten
taille: natuurlijke
grote waarde voor het geld en comfortabel niet veel meer te willen in een schoen ze lijken het zal houden aan de marathon van een wedding.i niet verwacht was zo mooi in mijn bruiloft te dress.finally vond ik iets echt geweldig. ik houd van het absoluut! mijn verloofde houdt het! mijn moeder houdt van het! de jurk is perfect en absolustely geweldig voor de prijs! de kwaliteit is 4/5 sterren, maar voor de prijs, ik kan niet klagen. ik had het op maat en ik stel voor dat je hetzelfde te doen, omdat de grootte was perfect! ik heb een grotere buste dus ik iets dat is aangepast om ervoor te zorgen dat mijn jurk zou mijn buste fit nodig. de details zijn zo mooi en je kunt alles hier niet vinden in de verenigde staten die deze prijs voor hoe gedetailleerd de jurk is. ik ben erg paranoïde over mijn armen en de mouwen zijn perfecte dekking! ik beveel deze jurk! ik weet niet eens behoefte aan een speciale onderkleding, want er is een ingebouwde in korset / beha en de jurk is al erg luchtig. ik voel me als een prinses! ik heb enkele foto's bijgevoegd. de jurk kan kijken groot, omdat ik niet kant-up de rug. echter, de foto's niet doen gerechtigheid! de jurk ziet er nog beter in persoon! https://www.smiljurken.nl/trouwjurken.html